Program Bilgisi:

Günümüzün dinamik endüstrisinde, yetenekli web tasarımcıları ve geliştiricileri, hem tipik teknoloji firmalarında hem de özelleştirilmiş ve profesyonel bir web varlığına ihtiyaç duyan giderek daha geniş teknik olmayan alanlarda yüksek talep görmektedir.

Lambton College’daki İnteraktif Medya Yönetimi programı sadece işlevselliği değil aynı zamanda kullanıcıların kullandıkları web uygulamaları hakkındaki deneyimlerini, kullanılabilirliklerini ve hislerini de göz önünde bulundurur. Programda, öğrenciler farklı düzeylerde izleyici ihtiyaçlarına yanıt veren alakalı etkileşimli web ve mobil içerik oluşturma ve yönetme stratejilerini öğrenirler. Bu, öğrencilerin dijital medya teknolojilerini iş ve kamu ortamlarına entegre edebildikleri ve planlama ve prototip tasarımından geliştirme ve konuşlandırmaya kadar bireysel veya ortak ortamlarda çalışabilecekleri proje odaklı bir programdır.

Öğrenciler, sürükleyici ve etkileşimli medya ürünleri üretmek ve kullanıcı deneyimini ve uygulamalarını büyük ölçüde ilerleten sanal alanlarda, video, işitsel, görsel tasarımlarda derin bilgi edinmek için uygulamalı bir eğitim öğrenme tarzında çok çeşitli teknikler ve ortaya çıkan teknolojileri kullanacaklardır.

Program aşağıdaki ana etkileşimli medya yönetim alanlarına odaklanmaktadır:

  • Kullanıcı deneyimi ve arayüzler
  • Etkileşimli web ve mobil tasarım
  • Zengin medya ve etkileyici teknolojileri gerçek dünya modellerine entegre etme
  • Çevik geliştirme ve dijital proje yönetimi

Kabul Şartları:

  • Bilgisayar eğitimi veya dengi bir üniversite diploması.

Gerekli İngilizce Seviyesi:

Başvuru sahipleri aşağıdaki puanlardan birini sunarak dil yeterliliğini göstermelidir:

  • 6.5 IELTS
  • TOEFL iBT 79
  • Lambton Institute of English yerleştirme sınavının geçilmesi.
  • %100 İngilizce olan bir bölümden lisans mezunu olunması.

*Minimum İngilizce gereksinimlerini karşılamak kabul edilmeyi garanti etmez. İngilizce yeterlilik puanları daha yüksek olan öğrenciler, kabul değerlendirme sürecinde öncelik kazanacaktır.

Scroll to Top
Scroll to Top